ADDICO świadczy specjalistyczne usługi doradcze umożliwiające podejmowanie racjonalnych decyzji gospodarczych oraz wdrażanie rozwiązań wspierających rozwój firmy i uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
Nasza oferta obejmuje:
|
– będące narzędziem umożliwiającym określenie możliwości inwestycyjnych przedsiębiorstwa oraz wybranie optymalnego rodzaju inwestycji, a także strategii restrukturyzacji i rozwoju.
|
|
– opracowanie identyfikujące szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa, wynikające z uwarunkowań rynkowych oraz ze specyfiki branży lub sektora, w którym ono funkcjonuje.
|
|
– opracowanie będące profesjonalną diagnozą przedsiębiorstwa pod kątem jego zdolności do przetrwania i osiągnięcia sukcesu w złożonym i zazwyczaj dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.
|
|
– niezbędny element planowania inwestycyjnego będący zebranym w spójną całość opisem planowanych na dany okres przedsięwzięć gospodarczych wraz z oszacowaniem ich efektów finansowych i ekonomicznych oraz oceną ryzyka, które związane jest z ich realizacją.
|
|
– opracowanie gwarantujące klientowi dobór najskuteczniejszych działań marketingowych, adekwatnych do potrzeb i potencjału finansowego, umożliwiaj racjonalne zaplanowanie kosztów marketingu i rzetelną ocenę ich efektywności, eliminuje lub znacząco ogranicza ryzyko podjęcia działań nieskutecznych.
|
|
– jeden z najważniejszych i najbardziej wrażliwych elementów ogólnej strategii przedsiębiorstwa obejmujący dwa zasadnicze elementy: analizę sytuacji marketingowej oraz program strategicznych działań marketingowych.
|
|
– opracowanie obejmujące wszystkie obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa, definiujące kierunki rozwoju przedsiębiorstwa oraz kluczowe kompetencje niezbędne do ich osiągnięcia, określa przejrzystą strukturę prowadzonej działalności, zapewnia spójność działań na poziomie strategicznym i operacyjnym, wyznacza obszary możliwej synergii działań w poszczególnych obszarach funkcjonalnych. |
|
– drugi, obok biznesplanu, konieczny element planowania inwestycyjnego, dostarczający wszelkich danych niezbędnych do decyzji inwestycyjnej, zarówno samemu inwestorowi, jak i instytucji finansującej, która ma finansować projekt. |
|
|
|
– opracowanie obejmujące identyfikację potencjalnych partnerów, oszacowanie potrzeb niezbędnych do ukończenia "projektu" nowej technologii/przedsięwziecia, określenie korzyści dla potencjalnych producentów i odbiorców, identyfikację barier związanych z wprowadzeniem na rynek lub sprzedażą nowego rozwiązania, określenie konkurencyjnych technologii. |
ZAPPRASZAMY DO BEZPŁATNEGO ZBADANIA POZIOMU INNOWACYJNOŚCI SWOJEJ FIRMY W RAMACH INICJATYWY EUROPE INNOVA!
ADDICO zaprasza małe i średnie przedsiębiorstwa do wzięcia udziału w bezpłatnym badaniu poziomu innowacyjności w ramach projektu IMP3rove, nad którym nadzór sprawuje Komisja Europejsk. Znając silne i słabe strony zarządzania innowacjami w firmie mogą Państwo lepiej zaplanować jej rozwój.
W ramach badania bezpłatnie oferujemy:
- analizę porównawczą poziomu zarządzania innowacjami firmy na tle innych
- obeiktywną ocenę uzyskanych rezultatów
- indywidualne spotkanie z ekspertem służące zebraniu opinii na temat przeprowadzoanych działań wraz z rekomendacjami
- pomoc w uzyskaniu przydatnych informacji o zarządzaniu innowacjami.
Więcej informacji w zakładce IMProve.
Zapraszamy do współpracy!